Allt flyter inte

 Igår var det en av mina roligare utekvällar:) Hade super trevligt sällskap så de kunde inte bli bättre:) först förest sen taket och sen tiki och slutligen top noch hallen:)
Tror att jag skratta konstant hela kvällen nästan:)
Heheh alex kommentar varför ska du vara så glad jämt jag blir sur!

Givetvis var man tvungen att äta den traditionella dagen-efter-snabb-maten med Pillan och Jessica:)
Var en sväng uppe i Rackstad och träffade Kristin, Anders, Lina, Emma och Jennelie det var  trevligt att se dem var ju ett tag sen sist.
Var på bio med Jessica och Martina och de var skoj med trevligt sällskap men filmen var inte den bästa, kanske för att vi sett en av de roligaste redan:) Så som sagt allt flyter inte!!!
Sedan åkte men racer med Martina hem till Taserud, men tacka vet jag de än folk så mesar;)

Tack för idag:)


Kommentarer
Postat av: Maaaaartina

Haha du har inte varit med när ja kör riktig racer:D men ja gör allt för att impa!:D haha tack för ikväll!=)

2008-12-29 @ 00:08:09
URL: http://martiiinaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0