Va! Är kl 14.00

Vaknade 14.00 tro det eller ej men så var de, trodde jag såg fel när jag tittade på klockan. Men med tanke på att jag somnade kl 05.30 i lördags så är de nog inte så konstigt.
Idag har jag varit på stan med Pernilla och Alex för Alex skulle hitta något att ha på sig på nyår, en kjol hade de lyckats hitta innan jag kom. Men resten var svårt...Pernilla var tvungen att gå hem och äta, så då fick jag försöka själv men jag lyckades inte...Men Alex tror att de löser sig ändå, om du ska på fjortisfest så går de nog bra att vara julgran:) Den var ju fin på håll och bakifrån:D
Nu har jag varit ute och gått med mina nya stavar, och de var skoj. Trodde inte de men nu förstår jag varför att traskar runt med stavar utan skidor. Får man inte åka några skidor som jag så gärna skulle vilja göra så får man väl göra de bästa av situationen;)

Imorgon blir de Karlstad och plugg, sen är de ju nästan nyår:D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, men jag vill inte va en julgran :P haha

2008-12-29 @ 21:45:13
URL: http://axelaxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0