Kavalkad från en annan sida

Helgen inledde jag med att jobba två heldagar, igår slutade kvällen framför tvn med "Så ska de låta" och sen "Berg flyttar in" som igår var hos Pernilla Wahlgren, och Pernillas garderob skulle man bra gärna vilja ha, kan ta den och hennes hus:) Som var ett litet slott på Lidingö! 
Ja och som sagt jobb även idag, sedan gick jag och min mamma på AGF:s årliga kavalkad, så kul att se alla gamla gymnaster och de har blivit ännu duktigare:) Alla söta barn, de är ju för goa. Kännsdes lite konstigt att för en gångs skull sitta på läktaren och titta, kul men de skrek lite i gymnasttarmen vill ja lova. Så nästa år finns jag nog ute på golvet igen:)
Nu blir de snart mat, sen blir de en härlig promenad i de vackra vädret. Kvällen slutar nog men en lugn kväll framför tvn:)

Ha de så bra och njut av solen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0