Solen skiner:)

Nu är de snart vår:) Solen lyser och det gör även alla människor:D
Ännu en avklarad skoldag, med multiuplikator och keyneanskamodellen:)
Nu kanske de blir promenix i de fina vädret med min bagare:)


Ikväll blir de Tjejekväll på stan, ser om man hittar något fynd;) Eller ska nog säga att de blir nog svårt att inte göra de med tanke på att de är jag som ska ut på stan...en shoppoholics bekännelser kanske inte är så dumt ändå, nej då så lågnt har de inte gått!!

Missa inte att gå in på min käre vän och grannes blogg, stor bagarn i stan;)  Så stolt över henne, tänk att hon skulle bli så duktig när vi bakade tillsammans som små, gick ju inte lika bra för mig, heheh fast de klart gillar ju mycket att baka men är ju inte lika duktig som hon.
Blondinbagarn.blogg.se

Nästa vecka blir de:
Centarl show
Inflyttningsfest
Födelsedags middag för både vän och kusin
Klassfest?
Och en massa plugg!

Ta hand om er och gå ut i de fina vädret:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0