Vart tar helgerna vägen?

Då var de snart måndag igen då, helgerna tror jag gå ju som duracellkaniner! Säger ju bara svich och så är de måndag igen. En osak kan ju vara att man jobbade 10-18 i fredags och 10-15 igår, men ändå. Visst ska väl inte klaga för de är en skojig vecka som jag har framför mig, med påsk och kalas hit och dit;) Så de finns mycket värre saker än att de är måndag imorgon. Dessutom börjar jag inte förrän kl 13.15!
Idag har jag inte gjort så mycket, mest tagit de lugnt. Gått en promenad med mamma i de soliga vädret, varit en sväng på Kalenius och tittat på allt fint de har där. Sen var jag iväg på en visning av Oriflame och något klädmärke, inhandlade en handkräm:) Tänkte gå på en visning med Oriflame på tisdag men nu hamnade jag ju på en idag så de får räcka, får förbereda mig till Central showen på tisdag istället:)

Ha de så bra och hoppas ni också har en härlig vecka att se fram emot, de är ju påsk så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0