Äntligen en sommardag:)

ÅÅÅ äntligen en riktig sommardag, synd bara att man börjar skolan nu när vädret äntligen är på topp. Men får ta till vara den tid man har. Idag hade jag och Jessica den efterlängtade picknicken i Stadsparken. Var hur mysigt som helst:) Önskade att man hade kunnat tillbringat fler dagar så, men vi får hoppas på en fin höst!
Gillar verkligen hösten, även om sommaren är underbar så är det något visst med hösten. Nya stövlar en mysig go stickad tröja, en lång härlig halsduk, en frisk solig höstdag med en mysig fika på något trevligt ställe.
Har verkligen använt mina ben idag, har gått och gått och gått, det har liksom gått som på räls:)
Är så fin kväll så har lust att ta en promenad till:)

Tack för idag underbara vän, är så glad att jag har dig <3





Du och jag bull <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0