Bill & Bull

Idag vaknade jag kl ett, trodde inte jag kunde sova så länge men det kunde jag tydligen. Hade fått sms av Jessica att hon var sugen att hitta på något så jag hoppade in i duschen och så drog vi till Sunday för en fika. Vi tog en sväng på stan, sen blev det några varv i bilen men bra musik:) Därefter blev det ett antal kilometers powerwalk, så härligt när man har någon att prata med så går det så fort. Dessutom har vi ju kommit på all vi ska göra en film;) Fortsättning följer!!!
Imorgon blir det Bill & Bull igen på nya äventyr missa inte detta så håll ögonen öppna:P

Tack för idag vännen min <3 Alltid lika kul med dig:)


Kommentarer
Postat av: Bull

Tack själv;) ( och för det genomtänkta valet av kort ) Nu har vi planer för hela hösten, och sen blir det nya äventyr. Arvikas gator står osäkra ;)

pussss<3

2009-08-21 @ 08:47:53
Postat av: Mimmi:)

Jo de, så nu måste vi ses en massa:) För har så skoj med dig!! Ja de blir preceless på allt!!

Pussss<3

2009-08-21 @ 12:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0