Det blev priceless på helgen!

Hade en super helg:)
Fredags kvällen började i Jessicas trädgård med mycket god mat och trevligt sällskap:) Efter att ha fyllt våra magar med mycket gott så tog jag Jessica och Martina svänen förbi Bryggan, stod utanför och lyssnade på Melody club. Glad att jag inte betalade 495 kr för dessa dagarna när man hade lika kul utaför om inte roligare, ialla fall för plånboken;)
Lördagen började med jobb och sen blev det en Filébuffe på Oscars och den var god vill jag lova:P När jag var mätt ocg belåten kom min festtaxi (Addi) och hämtade mig med Martina och Jessica. Då bar det av till Dottevik till Sara som befann sig på personalfest för OK/Q8 hos Peter.  Så där satt vi och skrattade ett antal timmar, var längesen man hade så skoj! Skratta så jag gråt! Jonas han är för rolig han! Priceless på hela den festen:) Man kanske borde söka jobb på    OK/Q8 och ha så kul varje dag:)
Söndagen var jag med Jessica, det blev allt som ingår i "dagen-efter-paketet" så det var en lugn och skön dag:) Martina dök även upp på kvällen en stund så d fick man umgås man henne lite också och det är ju aldrig fel:p


Helt enkelt en Priseless helg!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0