Stockholm

Var ju ett tag sen jag skrev här, men det har hänt så mycket skoj att jag faktiskt inte har haft tid, men men blir väl mer nu när hösten närmar sig kanske.

En solig tisdag i juli styrde jag kosan till Stockholm för att hälsa på Carro och för att gå på Hoffmaestro på Mossebacke.
Hann desutm med ett besök på Grönlund med Carros nära och kära. Blev en åktur i fritt fall och insane:) Radiobilarna och lustiga huset var inte fel de heller:) Borde åka dit oftare!! Hur kul som helst, vann dessutom en stor kexchoklad:P
Tisdagen på Mossebacke med Putte och hans band som förband och Hoffe &
 grabbarna var oförglömlig, solen sken, super trevligt sällskap och grym musik:)
Torsdagen blev lugn men sovmorgon och sen iväg för lite shopping och lunch till Skärholmen. Sen var det dags för mig att åka tillbaka till lilla staden arvika. Hade en superduper minisemester i Stockholm, Tack för det Carro, saknar dig. Men snart ses vi:)


Coola gänget på Grönan:)




Putte och hans band:)



Tjejerna på efterfest:)


Hoffe


Efterfest:)

Petra och Carro:)

Tack än en gång:)

Kommentarer
Postat av: Carro

Åhhh.. hittade precis din blogg! Kul att man är med! hihi Mina minnen från i somras med dig har varit så himla bra och roliga! Är så glad att vi träffades tack vare Harry! :) Syns på torsdag! luv ya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0