Träna på morgonen är det bästa!

Igår blev det en sväng till Karlstad med lillebror, mamma och Martin. En sväng på Ikea resulterade i ett par nya gardiner, ett par tofflor, ett paraply och lite saker för att få ordning i garderoben. Kände att jag måste få lite ordning där så man hittar något! Blev även lite shopping på Bergvik, där fann jag två tröjor på Gina som fick följa med mig hem. Hittade en snygg jacka också men var för liten storlek så hoppas på att den finns i större inne i stan. Tänkte att den kanske får följa med mig hem på torsdag då jag och Jessica ska göra Karlstad osäkert;)

Kvällen tillbringade jag med Jessica och Nillaper, blev "Baksmällan" hemma hos Nillaper med massa onyttigheter:)

Fimlen var skojig, skrattade mestadels:D


Nu på morgonen har jag och Jessica varit ute och gått en power walk runt hela stan, finns inget bättre än att träna på morgonen. Så det ska jag fortsätta med nu i höst:)

Fler sådana turer!! Nu har man hela dagen framför sig, undrar vad den har att erbjuda, fint väder är det också:)

Ska njuta nu min sista lediga dag, imorgon börjar skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0