Herr kantarell:)

Första riktiga föreläsningen hade vi i fredags, verkar som sagt som en intressant kurs detta. Så kommer bli skoj att få lite fördjupning i alla dessa lagar:) Hann med lite shopping med Bayan också innan vi satte oss på tåget hem. Blev en klänning och halsband från H&M.
Fredagskvällen blev lugn framför tvn med tanke på jobb dagen efter.
Lördagen jobbade jag med Malin och det är ju alltid skoj, så vi pratade och sålde skor om vart annat:P

Sara kom in och hälsade på också, tråkigt att jag inte var ledig och kunde umgås med henne.
Tog en lite promenix med pappa efter jobbet och sen hem för att fixa sig inför kvällen. Så den nyinköpta klänningen och halsbandet åkte på:) Efter att antal misslykanden med att få till en bra frisyr, fixade jag tillslut till det och kunde gå vidare till förfesten hos Sara. Hon var hemma denna helgen och det var så kul att se henne:) Saknar min lilla Cupcake när hon är så långt borta! Men blir nog att åka till Stockholm när hon ska vara med och tävla:)

Förfesten var super mysig, Jag, Astrid, Sara, Rosanna, Frida och Linda satt och pratade och skrattade innan det var dags att bege sig ner till årets sista bryggakväll.
Hade en rolig kväll, träffade mycket roligt folk och det blev alldeles lagomt av allt:)
Hoppas att alla andra också hade det skoj:)

Idag har jag varit ute med pappa i skogen och plockat svamp, hittade ganska mycket så ikväll blir det svampsmörgås:) Det roligaste var när vi hade parkerat bilen för att börja plocka, så öppnar jag bildörren och precis utanför är det en kantarell. Heheh man behövede inte gå långt för att hitta svamp!

Imorgon var det måndag igen då, känns som om det bara är måndag å fredag och så var det måndag å fredag, det går fort när man har skoj:)
Denna vecka ska jag vara i skolan varje dag så den kommer nog att gå snabbt även denna. Funderar på att baka på ferdag:)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0