Blev inte som jag hade tänkt mig men skoj ändå:)

Gårdagen blev inte riktigt som jag trodde men hade mycket trevligt ändå, hade nog trott att man skulle sitta i soffan framför Sex and the city men så blev det inte. Dagen började med fika på jobbet, en stor opera tårta med mina roliga kolegor:) Därefter blev det lite shopping med Malin, vi hittade ju varsin paljettmössa och den kunde vi ju bara inte låta hänga där så fin på kroken. Så den fick följa med hem:) Efter den lilla shoppingturen så mötte jag Jessica, vi tog ett mini varv på stan och sen gick vi till Annas cafébar för att äta en god lunch. Blev bakpotatis med räkor för mig och Jessica tog kykling, efter en stund kom Pernilla och gjorde oss sällskap med en tonfiksbaguette. Några minuter senare var vi mätta och belåtna och fortsatte vår runda på stan. Blev dock inte något mer shoppat;) Så sa vi hej då till Pernilla och bestämde att vi skulle höras imorgon.
Så vi drog  några varv i Blåa faran;) Blev en kaffe och glass på Donken, innan Addi ringede och ville ha med oss på minigolf, då åkte vi till Metkroken för att hämta upp Addi, Carro och Eric. Med ett glatt gäng och mycket bra musik åkte vi ut mot Ingestrand. Vi blev dock inte lika glada när minigolfen var stängd. Så vi fick nöja oss med att åka Golf in till stan:)
Vad skulle vi hitta på nu, finns ju inte så mycket att göra i denna lilla stad. Så vi slog våra kloka huvuden ihop och bestämde oss för att åka hem till Addi. Eric tyckte nog att en biltur med oss till Ingestrand och tillbaka räckte för han drog till några polare och tyckte att vi kunde ha tjejkväll.
Senare på kvällen dök även våran bästa kioskförsäljerska upp, Martina. Var kul att se henne igen:) Skruttan åker ju tillbaka till Öret imorgon, så hoppas på att få se henne lite idag:)
Idag blir det en sväng på stan för att inspektera det nya gymmet, sen blir det nog hem en sväng för att ladda iför Möra per på bryggan:) Om jag inte har somnat innan dess, har typ sovit några få timmar i natt. Men men sova kan man göra en annan gång!

LovE M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0