"Om kvinnor inte fanns skulle all världens pengar vara utan mening"

Sverigepremiär igår på den nya Beckfilmen "I stormens öga.  Jag, Jessica och Cirre var och såg den, var kanske inte den bästa Beckfilmen men helt klart sevärd, Gunvalld och Stänkarn är ju bara för sköna. Gillar även Oskar den unga, klantiga polisen. Så har ni inte sett den så se den:)  Så fick några stunders skratt trots att Beckfilmena inte är några komedier precis.

Idag blev det en shopping tur tll Karlstad med Sara och Jessica, de åkte före för att gå på något arbetsmöte som nog skulle ta tre timmar. Så då tänkte jag att då tar jag bussen och går på stan lite innan. Men när jag har en halv timme kvar till Karlstad är de redan klara. Så vi kunde börja shoppingen med en gång:) Blev dock inte så mycket shoppat, tro det eller ej. Men blev två tights, två linnen och så köpte jag presentpapper för att klä om mina fula skokartonger så det blir lite fint i garderoben:) Däremot fick Jessica tag på massa snygga saker, kul att någon lyckades med det. Får försöka imogon jag. Tror att jag har hittat lite på Monki så får se vad som får föla med mig hem imorgon:) Väl hemma i Arvika blev det fika på Sunday, kändes behövligt för att vakna till liv.


Små söta shopaholics;)
Synd att det inte blev varsin badmössa eller vad tycker ni?



Hemma väntade Rolf med sallad och efter den blev det en liten promenix innan jag och mamma åkte och hälsade på hos Barbro <3.  
Imorgon blir det skola och sen stan med Bayan:) Henne har jag inte sett på ett tag så ska bli super skoj att träffa henne:)
Blir nog kanske en del shopping också om jag känner oss rätt:)
"Om kvinnor inte fanns skulle all världens pengar vara utan mening" håller helt med:)


Kvällen lutar det nog åt att det blir hemma kväll för ev. jobb på lördag. Men på lördag blir det utgång, sista bryggkvällen kan man ju inte missa. Å så kommer ju min Cupcake hem, ska bliii så kul:) Har saknat henne massor!

 


Kommentarer
Postat av: Martina

men va i helvete har dom på huvudet?:P hahaha de va bland de fulaste ja set!!!:D hahahaha ja döööör!!:D

2009-08-27 @ 23:33:25
URL: http://martiiinaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0