Nya äventyr väntar

Som sagt igår var det inspektion av det nya gymet och bowlingen, var super fint och vilken utsikt från gymet. Kanske att det kan bli ett kort där eller på badhuset, men kommer sakna passen på Hälsokompaniet. Men vill man tillbaka är det ju bara att ångra sig!
Så stället får fyra av fem toasters;)
Åkte med mamma en tur till Rackstad och hälsade på hennes moster och hennes man, där bjöds det på fika och gott sälskap av mammas morbröder, kusin och kusinbarn. Alltid så härligt att sitta och lyssna när de pratar, stunderna i Rackstad är speciella:)
Väl hemma från Rackstad blev det till att dyka in i garderoben och försöka hitta något att sätta på sig för en kväll på bryggan. Några timmar senare och efter ett antal klädbyten var jag klar för kvällen och åkte hem till Jessica, sen gick vi hem till Nillaper:)  för förfest med gott att äta och dricka.
Vid elva tiden gick vi ner till bryggan för att lyssna på Möra per, men de hade inte börjat spela så fick bli ett varv och se vilka mer som var där.
Efter många låtars dansande och en massa goda vänner så var även denna kväll slut på bryggan. Med ett lende på läpparna traskade jag hemmåt, ännu en lyckad kväll!
Kvällen kanske inte blev fullt så lyckad som den kunde ha blivit men ändå ganska nöjd:)
Nu väntar Ikea och Bergvik, så nu styr jag mina äventyr till Karlstad. Hoppas på en riktig myskväll ikväll, någon som är på?
 Tack Nillaper och Bull:)
Ha det bra:)


Kommentarer
Postat av: Bull

Tack för igår! Ikväll blire film och mys - Jag är PÅ! ;)

2009-08-23 @ 12:09:08
URL: http://jessicaelof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0