Inte min dag idag

Då var de över för den här gången, bara vänta och hoppas! Idag har jag även hunnit med att jobba lite, trots att jag missade tåget, men har en underbar mamma som ställde upp:) En av dagens höjdpnukter var att Jessica stod vid stationen och väntade på mig när jag kom från Karlstad, söt du är:) Hoppas att du inte är allt för stel imorgon utav kvällens skidåkning;) Efter jobbet blev de soffan med sex änd the city och finalen av top model 11:D
Nu sitter jag här och ska snart sova, imorgon blir de mer jobb.
Fredag blir de Ikea med madde och Gulsah:D Blir säkert ett varv på Bergvik också om jag känner mig och min plånbok rätt;) Hoppas bara att allt går bra på otursdagen och allt. Som tur är de ju alla <3:ans dag på lärdagen så de våger väl upp om de skulle ske något oväntat;)

Ni som försöker nå mig så har jag glömt mobilen på jobbet, jag är inte osocial och inte svarar!! hehehe

Finns de som har de värre så ska inte klaga, nu skulle Gull höra mig;)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0