Nyår och dagen efter

Gårdagen började på Sköna rum där Ida gjorde mig och Jessica nyårsfina i håret:) Blev superbra! Sedan begav vi ocss till stjärnhallen för att inhandla lite ingredienser till paj och en sallad. Därefter åkte v hem till mig för att tillaga detta.
Gjorde oss iordning och värmde upp med trerätters hemma först. För att sedan fortsätta hem till Carro där vi gjorde en väldig entré med dunder och brak!
Där väntade Carro, Addi, Robin och Martina med resten av middagen.
Den nyårsmiddagen var nog den roligaste jag varit med om:) Alla fick varsitt uppdrag som de skulle fullfölja hela middagen, Jessica kommentrede stjärnorna på bordet 1000 000 ggr, Martina viskade uppmuntarande ord i Robins öra, Robin utbringade ett antal skål, Addi kommenterade att de mesta var fint, Carro satt och åt från alla andras tallrikar och jag torkade Jessica runt munnen ett antal ggr:) Maten var jättegod och vi lyckades få i oss en och annan bit mellan skratten.
Festen fortsatte med fia med hutt och en massa skoj, tolvslaget firade vi på troget med småfolket som sprang runt och var allmänt jobbiga. Men sköj hade vi!!
Därefter blev de efterfest hos Carro med allt vad den bjöd på:D
Kl var nog fyra när jag och Martina somnade! Men vilken kväll, bästa nyårsaftonen ever. Ett STORT TACK ska ni ha:D

Vaknade inte allt för sent, hade sovit relativt bra:) men jag säger de ja var nog inte 70 - 20 du Martina de var nog 100 - 20!! Men de var skoj att ha dig här:D
Idag har jag gått en promenad och sen har jag umgåtts med de underbaraste, Måns och Bull!!
Blev pizza och godis och en massa mys och skratt:D Ni är bara för sköna! Älsker er!! Har inte haft så kul på länge som jag har med er! I vått och tort säger ja!

Tack för allt!!

Kommentarer
Postat av: Maaaaartina

Lätt vårt å torrt, funkar inte annars!!:D såååå underbara!!:D pusssss

2009-01-02 @ 00:06:05
URL: http://martiiinaolsson.blogg.se/
Postat av: Måns

Bill, du är så söt så de känns som att ja känt dig i hela mitt liv, men om ja tänker efter är de typ 2 veckor!:D hahah!:D underbara du!

2009-01-02 @ 00:11:41
URL: http://martiiinaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0