Toppen:)

Helgen har varit toppen, började med myskväll hos Bayan med SATC filmen, den är ju bara för bra. Har sett den två ggr på bio och nu på film men den skulle jag kunna se hur många ggr som helst, älskar den:)  Lördagen började med jobb och sen party, var mysigt att träffa alla och chilla hos Mirja som sedan blev en tur på tiki. Därefter blev de efterfest och vid fem hade jag hittat hem:) Hahah de rimma:D
"Dagen efter" spenderade jag på IKEA och Bergvik, blev lite saker till rummet och en tröj/jacka:)
Idag har jag sovit och sen har jag fikat och gått shoppingrundan på stan med Pernilla, Alex, Jessica och Anna-Maria, skoj skoj:) Kvällen slutade framför tvn med SATC, Design: Simon & Tomas och Lipstick Jungel med sällskap av Jessica:D
Imorgon blir de jobb och sen träning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0