Freeedag

Igår vad det äntligen freeedag, tentan var avklarad hoppas bara på att den gick bra också. Men de tar vi om tre veckor! Åkte till Karlstad för att plugga till nästa tenta som är på onsdag, sedan tog jag ett tåg vid halv sex efter några timmars slit. Sen kom mina godingar och hämtade mig och vi åkte till Amigo för lite fredagsmys, därefter fortsatte vi till Konsum och köpte allt gott till Marängswisch:P Sen bar de av hem till Martina, supergulligt hus och världens gosate hund:) Mycket skratt, glass och gott blev de. Lite let´s dance också tror att Magdalena Graaf och David da Silva kommer bli mina favoriter. Efter en halv drömkåk så fick Jessica nästan använda tandpetare för att hålla ögonen vakna så då var de dags att åka hem:) Var så kul att få umgås med er igen:) Ses snart igen:) Bill, Bull & Måns de så de ska va<3


Kommentarer
Postat av: Måns

De är så de ska vara!!:D sååå bra!!!:D

2009-01-11 @ 00:27:37
URL: http://martiiinaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0