En tur till Götet

Har hunnit vara på en liten tripp till Götet också. Först en sväng på Marstrand och sen två nätter i Götet. Där vi besökte Liseberg med Carl-Einar Häckner och duktiga akrobater. Åkte dock inga karuseller så det måste bli en tur till snart så man får åka lite:) Var även på Universeum och lärde mig ett och annat om hajar, haj haj, haj five;) Har inte varit där tidigare men det var helt okej tycker ja, kanske mer för yngre barn men ändå:) Göteborgs kulturhus har jag också prickat av, var en snygg byggnad med stora fönster och högt till tak. Där var det någon Bollywood utställning som var rätt häftig:)
Blev såklart en del shopping också:)  Det är ju aldrig fel;P Hälsade på Pillan också och fick en bulle av henne på Pressbyrån:) Tack tack! Synd bara att hon jobbade annars hade de blivit några dagar till i Götet:) Det är en sååå fin stad. har sagt det förut men det är det, Så får bli en tur snart igen tycker ja, om jag har någon som vill med:)




Så mysigt på Marstrand, havet och alla mystga små hus:)


Några duktiga akrobater, nästan lika duktiga som mig:)


Roliga Karl-Einar på Liseberg!


Bollywood utställning på Göteborgs kulturhus:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0