Från denna veckan som varit

Denna veckan har ju bara gått halvvägs men har hunnit med utgång på bryggan i lösdags med Carro,Addi och Jessica, Var ju inte en super kväll, sälskapet var toppen men det kan ja ju inte säga att inträdet och uppträdandet var. Men men man måste ju ha sådana kvälla ibland också, så att de andra blir så mycket roligare:)

 Dessuom har jag hunnit med två mysiga kvällar hos Jessica men Martina och Hagge.
 Har också varit och firat min moster som i smyg gick och gifte sig. Så nu heter hon också Olsson vilket jag såklart tycker är bättre;)

Ja vad har hänt mer...Jo jag har varit och tränat med Emma idag. Det var skoj, var så längesen så nu var det dags igen. Hoppas på att vi kommer att träna mer tillsmammans nu, har ju nästan ingen kvar som tränar där. Så nu ska jag terra Emma med sms om att vi ska träna:) Kul att hon och Markus ska till Barcelona när jag är där:) Så då blir det nog en och annan utekväll kanske eller lite shopping:)

Jag och min bror var och lunchade på den nya Thairestaurangen idag också, det  var mycket gott så där blir det nog ett och annat besök framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0