Då var det roliga slut

Idag är det nämligen så att Michael Jacksom har dött, jag kan inte fatta det. Trodde det var ett skämt när pappa berättade. Helt sanslöst, vet kompisar som har biljetter tills hans konsert nu i sommar, stackars dem.
Jackson har väl aldrig riktigt varit någon som jag har avgudat så men han har ju alltid varit en stor och häftig artist. Mycket duktig:) Men men livet måste gå vidare, R I P Jackson.




Vad har annars hänt idag då, jobbat nästan hela dagen, sen kom jag hem och tittade på delar av den spännande matchen mellan Sverige och England. Mycket bra insats av Sverige som gick från underläge till 3-3 och sen förlora på straff. Så det var ju synd att det slutade så men men som sagt stolt över dem:)






Har även hunnit med och baka lite också, för imorgon kommer det lite folk efter att jag har jobbat:)
Ha de så bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0