Hemma igen

Hola
Några dagar i Spanien var vad man behövde, har haft en super semester:) Bad, sol, himmelskfrukost, god mat, shopping, trevlig sällskap och mycket mer:)











Ja då var man hemma igen då, kyligt är de här också fast att de ska vara sommar...
Men men förutom kylan så är de kul att vara tillbaka och träffa vänner och allt. Dagen har jag spenderat i Karlstad och firat min mors födersedag:) Shopping och mat på stan:)
Kvällen tillbringade jag utanför Nöjes och tog massa kort på min lilla skrutt som har blivit så stor att hon är på studentbal, tiden går fort när men har kul.
Hon var så fin sååå, fick också träffa Madde och Ida en sväng och de är ju aldrig fel;) Efter ett antal kort så begav vi oss till Vedugnen där jag fick äta middag med familjen Hultberg/Aasum/Leander och Doverholt:) Så mysigt så, kände mig nästan som en i familjen:)
Imorgon blir de morgonpromenix om vädret tillåter:)
Onsdag ska jag leka med Bull;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0