Igår och idag

Igår blev det lite släktkalas med mostrar, kusiner, mormor och tremänning. Massa trevligt sällskap och en massa gott att äta:) Fick massa fint och en åktur i Davids fina bil:)
Kvällen tillbringade jag med mammi, blev en härlig promenad och mys hemma med DV och gott gott.
 Hade varit kul med bryggan var ju fint väder och allt men huvudet pallade inte. Släkten är värst heter de va?;) Nej då har en undarbar släkt och sommaren är lång så kommer fler kvällar:)









Idag har jag varit i Soterud med min mamma, mormor och mina mostrar, kusiner. Så vi har badat och solat, på hemvägen blev det en tur in på Outleten i Vikene men inget fynd där. Jag och mammi åket till Sunne imorgon så bättre lycka där hoppas jag på:)



Mina små söta kusiner:)

Kommentarer
Postat av: Madeleine Zetterström

Det såg gott ut :)

2009-07-06 @ 21:04:01
URL: http://www.metrobloggen.se/madeleinez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0