Magnus Betnér:)

Idag hade jag ställt klockan för att umgås med Bayan så hon ringde vid tolv och vi bestämde att vi skulle ses på Sunday kl halv två. Jag gjorde mig iordning och traskade ner till stan, var ju så fint väder att det var synd att ta bussen. 
Så vi hade en mysig lunch på stan tillsammans med hennes lilla kusin:) Sen blev klockan tre och de var dags att hämta lilla Macki, så då gjorde vi de och fick köpa lite glass för att få honom att sitta still i vagnen. Jag och Bayan konstaterade att de nog kommer att ta ett tag innan vi skaffar barn, hehe.
Efter en visit hos Bayan följde hon mig en bit på vägen hem, där mormor, mormors syster, mammas kusin och moster med barn väntade för att få fira min mammi som har fyllt år. Så då blev de en hel del skratt och lite fika:)

Så blev de äntligen dags för mig att åka ner till stan till Sara som skulle med mig på Ritz för att se Magnus Betnér:)
Han var såå bra, allt från skämt om påven till bögar, pedofiler, barn ja gud vet allt:) Underhållande kväll måste ja ju säga:)
 




Imorgon blir de nog att träffa Sara en sväng:)

Ha de så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0