Midsommar

Midsommarafton=)
Har varit nere på stan en sväng och köpt mitt armband som ja länge tittat efter. Så nu slog ja till och köpte det:)
Sedan åkte jag mammi till konsum för att handla gubbar och lte midsommarmat. Vädret är ju än så länge på topp så vi får hoppas på att de håller i sig.
Har även hunnit med att baka en kladdkaka hur Saras fina chokladbok, den borde ni köpa! För alla chokladälskare endast 160 kr! Är ni interesserade så är de bara att lämna en kommentar!

Ikväll blir de till att köra nyår i repris, jag, Jessica, Martina, Addi och Carro ska fira midsommar tillsammans. Sitta ute och grilla och ha de mysigt. Blir nog så skoj kan ja tänka mig. Med de sällskapet kan de inte bli annat är roligt.

Nu är de mat så bäst att kila.

Glad midsommar på er alla!


Detta skulle man ju kunna leva på, älskar sommaren:)



Kvällens sällskap! Tjoho brudar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0