Studenten

Å vaknade i morse och tänkte Hjälp har de redan gått ett år? Vart tog det vägen? Det går fortare ju äldre men blir!
Sedan gick jag ut i köket och åt frukost då fick jag syn på studenterna utanför som precis gick ut ur kyrkan, då kom ångesten, åååå vill ta sudenten IGEN! Så kul är de verkilgen och synd är bara att man bara förstår de när det redan är över. Men men tur att man känner folk som tar så man får uppleva de lite igen:)
Tänk att jag hittade nästan alla som jag skulle ge rosor till också, de var bra. GRATTIS till er alla!
Började mitt firande av studenter hos Sundqvist där blev de bål och tipspromenad. Därefter vidare till Carzan där de blev Kurdisk mat, mycket god och massa tåta och många goa vänner:) Sist tog ja mig en tur ut till min tremänning där blev de god chokladtårta med släkten. Så det var en lyckad tur även i år:)
Och imorgon väntar Sara med sitt:)
Så imorgon blir de att kolla in Solberga balen och sedan hem till Sara:)

GRATTIS ALLA STUDENTER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0