Sunne med Mammi

Idag åkte jag och min kära Mammi till Sunne, brukar göra det en gång varje sommar. Det är så mysig stad med små mysiga affärer och trevlig butikspersonal:) Och idag övningskörde jag faktiskt dit och sen även till Ikea. Riktigt stolt över mig själv. Var ju typ ett halv års sedan jag körde. Men nu J****r ska det bli ett körkort snart!
Fann ju så mycket fint i shopping väg men man kan ju inte köpa allt, men lägger upp bilder på mina inköp en annan dag:)
Lunch blev det på Saffran & Vitlök som är en så mysig restaurang, som nu ligger i det huset som de har byggt om tillsammans med stans bibliotek. Och de var vi ju bara tvygna att besöka, Mamma hade ju varit där innan och tyckte att det var så fint att jag bara måste se det. Och det håller jag med om, Så snyggt! Man blir ju till och med sugen att få sätta sig i en grön fotölj och läsa lite:) Eller låna en bok vid den fina disken. Tänk om man hade ett sådant bibliotek här, då skulle man inte klaga;)





Skulle vilja ha en sådan fotölj hemma fast kanske en cerise:) Å nästan så att jag vill ha en sådan disk hemma också:)
Snygg va?
Nej nu blir det snart natti natti om man orkar sova i denna värmen, men men skönt att det är varmt och inte kallt och regn!
 
På åretseende:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0