Super helg och måndag!

I fredags var de dags för årtes studenter att göra sig fina och gå på bal, så många fina klänningar och stiliga människor. Otur bara med vädret men men de kan ju tyvärr ingen styra över. Hoppas på att de hade en minnesvärd käll ändå.
Efter att ha tittat på alla fina klänningar och önskat att man fått gått där i år igen så begav jag mig hem till Sara. Där möttes man av god mat och trevligt sällskap, blev mycket mat och smaskit fika:) Kvällen slutade med en lyckad barrunda i denna lilla stad som Arvika så ingick det tre ställen i den, inte många men skoj hade vi:) 

Var på stan med mammi en sväng på lördagen och var smakråd åt hennes kusin som blev två jackor rikare och jag en:) Sedan blev de en smaskig fika på Rackstadsmuseet med mammi och bror, de var inte fel med en jordgubb och vit chokladpaj:P
Så var de dags för förfest så styrde kosan till Jessica och Idas place där de och Haglund redan var i full gång med festandet. Kvällen fortsatte sedan hemma hos Emma, älskar verkligen hennes lägenhet. En sådan skulle man ha:) Efter en lyckad förfest med skratt, musik och show blev de Bryggan med Björn Rosenström. Mycket roligt folk så de var nog en av de bättre kvällarna:) Slutet kanske inte var de bästa om man tänkte på att mina party skor nu vilar i frid. Men annars var de så skoj. Kvällen slutade nämligen med en stukad fot och ett par skor mindre som gick i sönder och att jag fick gå hem barfota. Men Jessica tog väl hand om mig när jag kom hem så de var ingen fara;)

Gårdagen spenderades med Ida, Emma och Jessica så de blev solning i stadsparken, glass, pizza och en massa skratt:)
Idag ha jag träffat Martina:) Så vi satt på Sunday ett tag och chillade tog ett varv på stan, köpte jordgubbar och glass och överraskade jessica med en matlåda som present, synd bara att hon inte hade sagt att hon redan hade köpt 20:P Heheh men den var ju rosa så tror att hon gilla den ändå:)
Blev en liten promenix i stan med mammi innan jag åkte hem och tittade på Mean girls med Martina
En sväng till Jessica hann vi med också med mys och skratt:) innan de blev dags att åka hem och sova.

Imorgon blir de u 21 match med skruttarna <3

Tack för helgen och idag, det har varit super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0