Födelsedag & Svennebanan

GRATTIS TILL SARA min älskade vän<3 Så igår var de party för Blondinbagarn som fyllde 19:),  tänk att de är 16 år sedan vi lärde känna varandra. Tiden går verkligen fort!
Kvällen började med en mysig förfest som sedan avslutades på Tiki med Promoe. Förfesten var lugnt de bästa och att man fick höra Svennebanan men vet inte riktigt om den låten var värd 150kr, super lite folk och inget värre drag. Nej bättre kvällar har man vart med om. Hoppas bara att födelsedagsbanet hade en super kväll:) Men men ett uppträdande och en bra förfest rikare kunde man gå hem och känna sig nöjd ändå:)
Idag har jag inte gjort så mycket...varit på stan med Saris och sen har jag varit ute och gått med pappi.
Så ikväll blir de en lugn kväll framför tvn:D
 
Min älskade granne ett år äldre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0