Snart är de sommar:)

Fredagen i götet var super, en härlig dag med Madde och massor av shopping:) Var lite trött då tåget stannade i Arvka några minuter efter 23 tiden. Med "några" kassar steg jag av på stationen och åkte hem och provade allt, mamma bara är de inte snart slut på inköpen, jag bara snart...hehehe:)
Göteborg är så mysig stad, har sagt de förut men ska man flytta någonstans så borde man flytta dit:) Måste bli några fler resor dit i sommar:)






Nu har man bara ett grupparbete och ett seminarie kvar, sen är det sommar=)
Ska bli så gott, dessutom åker man till Spanien på tisdag:) Det är ju inte fel;) Så kommer man hem lagomt till mammas födelsedag och Saras studentbal:) 

I helgen ska jag på barnkalas min kusin fyller 3, så de ska bli skoj. Hoppas bara att han uppskattar min present;) Sen ska man på en annan kusins konfrimation, så de är fullt upp. Eventuellt ska man jobba lite också:) Så snart är de nog tisdag och man sitter på flyget:)
Imorgon ska jag umgås med bull också:) De var ju inte igår precis. Undrar vad vi ska hitta på för skoj? Den som lever får se:)

Solen skiner:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Och när bestämde du dig för att resa till Spanien, med vem? Vad hemlig du är;) I morgon är det vår dag vännen! ses:) pusss

2009-05-27 @ 22:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0