Inflyttningsmys hos Madde med utgång:)

Igår tog jag tåget till Karstad efter några timmars jobb. Mötte upp Mimmi så vi gick och handlade lite till överraskningen som Madde skulle få. Därefter tog vi bussen ut till Orrholmen, hem till Madde. Lähenheten var super mysig hon hade verkligen lyckats göra den mysig. Hon blev super glad över vår nyttiga godisblomma:) På menyn stod en god Sallad a la Madde och lite vin, inte illa de:) Mycket prat och skratt och några timmar var det dags för utgång, trots att jag inte hade siktat in mig på det utan bara ta det lugnt, men är glad att tjejerna fick med mig ut, för skoj hade jag:)



Efter att ha gått igenom Maddes garderob och fixat nya outfits, satt vi på bussen för att möta upp Oscar och Mimmis syster på torget.
Sedan syrde vi kosan mot Blue moon bar, mycket trevligt ställe. Träffade Andra i allt folkvimmel, super snygg som vanligt och  henne har jag inte sett på hur länge som helst, så det var skoj:) Såg även lite några fler "kändisar" men de virvlade runt på dansgolvet så ville inte störa:)
Sedan var det vissa människor som hade lite för mycket att bry sig om att de tyckte att det var kul att förstöra andras kvällar men de knäckte inte oss:)



Vem nöjer sig med ett ställe på en kväll, nej inte vi nej vid 00.45 tog vi bussen till Nöjes. Där de spelade hur dålig musik som helst, men vad gör det när sällskapet är dessto bättre:)
Hade en super skoj kväll:)
Tack för den brudar, detta gör vi om:)


Vet att jag har varit dålig på uppdateringen men det kommer, så kika in lite då och då så ska jag skärpa mig!
Ha det bra:)

Kommentarer
Postat av: madde

superkväll :D puss

2009-11-08 @ 20:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0