Barbievärld?

Idag har jag haft en kortdag i Storstan, 8-10 sen blev det bussen hem och lunch med Jessica på hotellt:) Mycket gott, räkor i thaisås och basmatiris:) Alltid lika skoj med dig:)
Därefter trog jag till jobbet och sålde lite skor:)
Kvällen har varit lugn, pizza från Jenny´s och promenix. Nu ska jag kolla in V för Vendetta och titta om Natalie Portman och jag har några likheter som Carro säger. Snart får jag träffa henne också. Om typ två veckor bär det av till Stockholm:)
 Imorgon blir det Bullbak och sen blir det upp till högvalta för att fira Mirjas 20års dag:)
Hoppas ni också har en härlig helg framför er med massor av äventyr:)

Var inne på Karin Olofssons blogg och hittade detta, tack och lov att det finns folk som vågar säga vad det tycker!
Håller helt med, många bloggare har gått över gränsen. Men men tror de att de lever i en Barbievärld så kan det få fortsätta tro det!



http://www.youtube.com/v/_dcSTfy_m28&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=sv&feature=player_embedded&fs=1"></param><param

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0