Skärtorsdag och SNÖ!!

Å idag är det Skärtorsdagen, tur att jag sitter här i min skära tröja då;)
Äntligen påsk, ett skönt vårtecken om man idag låter bli att titta ut eller gå ut.
För idag SNÖAR det och är bara sådär typiskt filmväder.
Men men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge.

Något helt annat:
När man nu är ute och går på trottoarerna där snön smält bort, finns det något som verkligen stör mig och gör mig arg.
Det är all denna hundbajs som ligger överallt, har man hund får man ta sitt ansvar och ta upp detta!
Kul för det som köpt nya fina vårskor och kliver rakt i bajset...not!
Hundägarna har säkert tänkt att det är ju snö så det märks inte om jag inte tar upp detta.
Men det som gömms i snö kommer upp i tö.
Så skärpning ni som känner att ni inte har tagit upp bajset. Det är äckligt!


Men nu ska vi inte förstöra dagen så det blir en skittorsdag istället.
Utan ha nu en mysig påsk och ät mycket gott och umgås med era nära ock kära <3



GLAD PÅSK!

Take Care

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med till 100%! Jag har köpt ett par rosa skor... hehehe

Gladpåsk!puss!

2010-04-01 @ 16:01:26
Postat av: k

hahhaahba BK!!!!!!

2010-04-01 @ 22:12:25
Postat av: Kriss

dags att uppdatera gumman, annars får du komma till kd och sätta dig i solen med mig!

2010-04-11 @ 17:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0