Alla <3:ans dag / Alla singlars dag

Söndagen den 14 februari, alla <3:ans dag eller alla singlars dag:)
Tycker att dagen är en aning överskattad, att man just en dag ska köpa massa presenter till nära och kära för att  brätta hur mycket man älskar dem.
Det kan man väl göra alla dagarna på året och inte just en speciell dag, det känns lite konstigt. För det är ju inte så att man tycke med om personerna den 14 februari eller?
Visst det klart att det är kul att få något eller fira dagen på ett speciellt sätt, men för mig räcker det med att få umgås med dem som jag tycker om, äta  gott eller hitta på något skoj<3 Lagomt är alltid bäst:) 


Själv har jag inte köpt något, det jag har gjort är att önska mina nära och kära en bra dag.
Dagen har jag börjat med en härlig promenad, kändes lit som vår i luften, solen sken och fåglarna kvittrade. Så snart är det vår:)
Lite plugg får det bli också innan det blir mat och bio.
Ska faktiskt gå på filmen Valentine's Day med Sara ikväll, så det ska bli skoj:) Många bra såkdisar så hoppas på en höjdare.





En extra tanke till alla singlar som kanske tycker denna hjärtfanatiska dag är lite jobbig;)
Glad alla <3:ans dag eller alla singlars dag:)
Hoppas ni får en toppen dag!

Take care

Kommentarer
Postat av: Kriss

Hoppas du haft en jättebra dag, har inte haft några pengar på mobilen så kan inte svara.. men imorgon fyller jag på igen!!:) Hare gott. Puss!

2010-02-14 @ 21:41:31
URL: http://whatwhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0