Onsdag

Idag hade jag första mötet med min grupp inför arbetet och det ser mycket lovande ut tycker jag:)
Känns som att vi kommer komma bra överens så det arbetet kommer bli superduper! Det går bra nu;)
Lunchade med Kickan idag, har inte sett henne på väldigt länge så det var kul att se henne och prata lite strunt;) Måste ses snart igen!!! Planera resan och så:)

När jag hade tröttnat på pluggandet för en stund tog jag bussen ner till stan och våldgästade Kriss, hon och Alex var duktiga och pluggade. Men när jag kom blev det kaffe och prat om annat. Pratade även lite om vår lilla plan och den kommer bli super om allt går som det ska;) Vi hann även med en tur på stan, så jag fann en snygg topp på lindex som nog får följa med mig till Stockholm:) Sen blev det ett besök på Wayne´s innan jag skulle springa till tåget.

Nu har jag kollat några The Hills avsnitt och tränat lite;) Det är ju skönt med lite träningsvärk så man vet att man lever, men inte så att man känner sig hanldlingsförlamad.
Så går jag lite konstigt imorgon så vet ni varför;)
Otränad människa för stunden får man ju leta efter, men ska bli ändring på det nu!!!

Läste i tidningen idag att det var gymnastiktävling på lördag, lite sugen blir man ju:)
En gång gymnast alltid gymnast, gymnastik är en drog!

Take care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0