Man får aldrig ha det för bra

Den senaste tiden har varit väldigt rolig:)
Nollepesten 2010
Först en superlyckad Nollephest med trevligt sälskap, lyckad förfest, en massa skratt och dans:)
Vi i Katla vann årets sång, så det var kul att få vara med och vinna lite.
Stort tack till alla, inte minst min dejt Gustav.



Dagen efter Nollephesten bar det av till Stockholm för att kolla in Carros visning på Fashion week:)
Grymt duktig är hon och visningen var lyckad:) Hela visnigen invigdes av en superduktig dansgrupp, P*fect. De medverkade även i Melodifestivalens deltävling i Sandviken.
Efter att alla grymma modeller och ursnygga plagg hade visat upp sig så spelade gruppen Movits, ett litet härligt svängit band som har blivit stora i USA trots att det sjunger på svenska. Jag diggade dem också, man blev glad av dem.

Torsdagen blev mysdag med stort M, jag var lite seg sen resan och Nollephesten så jag stannade kvar hos Carro och Putte när de åkte till modecentret. Men jag skulle nog ha följt med för de fick se lite action, det var pälsaktivister som hade tagit sig in och kedjat fast sig i trappor och dyligt. Sen stod de och skrek "Päls är mord."
"Djur är inte kläder" det hade ju varit lite coolt att se.
Kvällen slutade med Puttes goda Wook och en bra film.
Stort tack till Putte och Carro som tar så bra hand om sina gäster;)


Så var det fredag och dags att bege sig tillbaka till Karlstad för inflyttningsfest och även den blev superlyckad:) Mycket folk och det är alltid skoj!
Tack Kriss:)



Som sagt jag har haft det super den senaste tiden, men nu har någon staffat mig!!!
Var till Vårdcetralen idag och doktorn sa du har kanske Streptokocker eller så har du Körtelfeber. ÅÅÅÅ nej tänkte jag, det kan inte vara sant. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk, måste plugga!!! Hoppas verkligen inte att jag har smittat någon, skulle vara min mardröm. Inte ens min värsta fiende skulle jag smitta med detta. Om jag nu hade någon.
Men men får väl ta en dag i taget och hoppas på det bästa.
Finns de som har det värre!!!

Take Care


Kommentarer
Postat av: Kriss

Ha ha snygg bild..

ja du måste allt ta o bli frisk nu .. se till att vila ordentligt och mycket glass och så.. det blir man frisk av :))):):):)::):):) pussssss!

2010-02-24 @ 12:49:49
URL: http://whatwhy.blogg.se/
Postat av: Lilly

Tackar.. hoppas att du hade en bra kväll också=)

2010-03-13 @ 23:57:05
URL: http://timelillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0