En leopardbar!!!

Som sagt är dålig på att skriva blogg, händer ju så mycket att man undrar var all tid tar vägen. Men ska ge er en uppdatering:)

Har varit med om en underbar nollningsvecka, nästan lika kul att vara fadder som att vara nolla:) Träffat sjukt mycket trevligt folk och det är ju aldrig fel. Som jag säger vänner får man aldrig för många av <3
Även om denna intensiva vecka sätter sina spår, lite sliten blir man ju. Så är det helt klart värt det!

Mirja har lämnat lilla staden och åkte till den lite större staden LA, kommer sakna tösen <3 men till sommaren så ses vi. Det ska jag se till!!!

De nya kurserna har börjat och än så länge känns det som om det kan bli bra:) Ska bara se till att vara med från start!!

I torsdags var det studentfest på Tempel för alla studenter på universitetet. Så ni kan ju tänka er hur mycket folk som var där:) Upptäkte också att de har en leopardbar!!! Coolt va, supersnyggt tycker jag! Absolut den snyggaste baren jag sett!! Så kanske blir fler besök bara just för den;) Kvällen blev lyckad med förfest med nollorna och faddrar, supertrevligt sällskap på Tempel och "efterfniss" hos Kriss:)

 Kvällens grej var nog när Johanna glömde sitt legg och lämnade in sin biljett. Hon åker hem och hämtar legget och kommer tillbaka för att komma in, men då har vakten redan tagit hennes biljett och hon får inte komma in. Som tur var så kände en annan av vakterna igen henne så det löste sig. Så typiskt dig Johanna men du är en grym brud;)
Om hon är grym, att hon är!!

På fredagen var det fest för Curry som fyllt 24 i veckan. Jag och Kriss hittade en super present i en liten mysig affär i Haga. Ett cigarettetui med Marilyn Monroe fick det bli:) Det var supermysigt hos Curry, fick dessutom träffa Mimmi. Känns så konstigt att inte se henne varje dag som förr, men i fredags blev det till och med utgång tillsammans. Hade tänkt att åka hem, men eftersom vi inte ses så ofta och Kriss ville så fick det bli en till kväll på dansgolvet:) Men denna gången blev det Ankan, denna kväll blev också lyckad. Har kommit på det att det spelar inte så stor roll vart kvällen slutar bara man har ett trevligt sällskap. Och det hade jag verkligen:)
Så stort tack till alla för ALLT, har haft grymt kul mer er!

Idag har det inte varit någon vanlig dag utan min brors fördelsedag, tänk att han fyller 17 idag. Att tiden gått så fort, pratade med Jennelie i telefonen förut och hon höll på att svimma när jag berättade att han faktiskt fyllde 17.
Hoppas att han har haft en bra dag:) Stort Grattis än en gång kära bror <3
Hann med en bio också innan det var slut på helgen för denna gången.
Jag och mamma var på Its complicated med Marly Streep i en av rollerna. Filmen var härlig och rolig, så tror mamma var nöjd med sin julklapp:)
Sen kan ni ju säkert lista ut att filmen handlade om kärlek. Jag kan ju inte mer än bara hålla med om att titeln är ett väldigt passande namn på en film som handlar om det. För det är ju så det är. Filmen var heltkart sevärd:)

Imorgon blir det en tur till simmhallen, plugg och förhoppningsvis en lunch men någon kär vän:)

Take care




Kommentarer
Postat av: Kriss

åååååh kul att du uppdaterat!!!



gött att du hade en grym veckan och helg!



hoppas brorsan fick en kanonbra fölsedag!



detta var allt för mig, tack o hej!!!!!

2010-02-08 @ 15:08:02
URL: http://whatwhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0