Redan helg

Nu blir det natti natti.
Imorgon tar jag mig en tur till badhuset och efter det blir det statestikplugg fram till lunch.
Lunch med Bayan och hennes mamma på hotellet och sen ännu mera statestikplugg.
Kvällen tillbringar jag  framför Let´s dance:)
Tänk att de redan är helg, vart tar veckorna vägen? Undrar om det är ett ålderstecken när man tycker att allt går så fort eller om man bara har så kul att det går så fort.
Hoppas på att de senare är svaret;)

Ska leta upp sladden till kameran också så det blir lite bilder:)

Take care

Kommentarer
Postat av: Lilly

Tjena tjejen. jag la upp länken på kladdkakan som jag baka igår.Du hitta den på samma inlägg. Ha det gött kramar lillan

2010-01-15 @ 01:55:49
URL: http://timelillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0