Superlyckad tjejkväll

Tjejmiddagen var supermysig, när jag kom innanför dörren hos Karro satt Addi, Lisa och Jessica och väntade på vad som skulle serveras. Karro hade gjort en supergod kyckling och bacon paj med sallad och bröd. Till efterrätt serverades daimglass också den mycket god, men pajen var min favorit.
Detta med tjejmiddagar är något som man borde göra oftare, så det kommer det bli fler av.
Vi fick lite känslan av tv programmet "Halv åtta hos mig" så en miniverson a la Arvika får det bli:)
Blev även en tur till Rajjens, jag som inte varit där innan mer än dagtid då det invigdes. Det kändes som att det  kan bli fler besök. Mycket folk och musik bjöds det på, dock blev det ingen bowling men det tar vi nästa gång:) 
Stort tack  till tjejerna för en supermysig kväll:)

Idag är det inte vilken dag som helst, det är nämligen Carros födelsedag:) Hoppas verkligen att hon har haft en toppen dag och att hemresan från Kina går bra.
GRATTIS hjärtat <3
Sara är på väg hem också, så ska planera in nått skoj i veckan med henne:) 
Ha det toppen:)

Take care

Kommentarer
Postat av: Addi

Ja det va kul igår! Bowling får de bli nästa gång:)

2010-01-17 @ 22:56:56
URL: http://angelicafoss.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

tack så himla mycket! jag änvänder ett serum som heter Biosilk, tyå världens bästa produkt!! :)



Och så brukar jag spraya i lite lockspray för att få lockarna/vågorna finare :) kraam

2010-02-03 @ 21:26:48
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0