Födelsedag idag också!!!

Idag fick jag min present av Bayan och Reshne, en biokväll med nya Twilight filmen Eclipse, mat och ett jättefint halsband:) Stort tack en toppen present!!:)

Hittade tre snygga klockor på Clas Ohlson, en vit, en rosa och en orange fick följa med mig hem. Så snygga för endast 99:-



Filmen var bra kanske dock inte lika bra som ettan och tvåan. Men bara få sitta i en biosalong med gott sällskap och får njuta av Edward och Jacob i ca två timmar de missar man inte;)

Imorgon kommer Madde och Kriss:) Då blir det förkör på altanen och sen en sväng till Bryggan!!

Take care


Kommentarer
Postat av: Mimmi A

Men skoja! En sån vit har jag letat överallt efter! Ska be Matilda åka dit genast :D Snyggt snyggt :)

2010-07-06 @ 06:54:47
Postat av: Mimmi O

Heheh ja jag var tvungen att läsa två ggr stod det verkligen Clas Ohlson, ja gör de vet jag:) jag köpte ju som sagt tre st:P

Miss you tooo

2010-07-10 @ 18:33:06
URL: http://mirjasofiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0