Sunday

Igår så kom äntligen Madde och Kriss till Arvika, och vi hade det så skoj. Har saknat dem så mycket att vi hade kramkalas på tågstationen:)
 Vi började kvällen på altnen med lite smått och gott sedan drog vi vidare till Bryggan med Petter, Rusiak och Mange Schmidt. Det var en toppen konsert med massa folk och bra musik. Fick även med mig hem en signerad platta av Petter:) "Tack för ditt stöd";)

Var längesen en bryggakväll var så skoj, tack så mycket tjejer, något som måste göras om:)

Idag har jag slappat med Madde och varit på Rackstadmuseet med The sis, Eva, Peter och Madde och ätit god soppa:)
Nu väntar jag på att Sara ska få tummen ur...så vi kan ta en promenix innan jag somnar!!!

En ny vecka med jobb, men på onsdag är jag ledig och då blir de en sväng till Karlstad för att träffa lilla Maddis och säkert massa annat också:)


Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0