Midsommar 10

Årets midsommar firades utanför Molkom vid ett super ställe vid vattnet med vackert väder och massa goa människor:) Jag hade äran att följa med Charlotte och Jesper till Jespers kompis Joachims ställe. Några av gästerna kände jag redan, Lina såklart och sen Lina och Johanna från gympan. Sen var det några som man hade gemensamma vänner med. Alltid kul att träffa "kändisar" men också väldigt kul att få lära känna en massa nya människor. Så ett STORT TACK till alla för en superlyckad afton:) Ett spec tack till Charlotte och Jesper för att jag fick följa med och tack till Joachim för att jag fick komma:) Söndag Har varit i Klässbol på linneväverit och kvarnen. Tittade på allt fint och njöt av Saras kaffebröd i solen:) Blev en del solning på alltanen, som har resulterar i att mina ben ser ut aom danskaflaggan;) Myspys i Saras trädgård:) Imorgon Luncha med Emma och Simon Sola (andra sidan;)) Umgås med Sara Promenix En tur till Babba Buss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0