Rastlös

Dagarna blir så enformiga av att vara hemma, ska inte klaga för jag  har det bättre än många andra har det.
Men saknar alla så, och bara kunna hitta på något som vanlig utan att man ska bli trött för minsta lilla.

Man får ta en dag i taget!
Det bästa är nog att vila, så det är väl det man får göra.
Men snart hoppas jag vara tillbaka.

Några ljuspunkter
Påsk - Sara kommer hem:)
Så småningom få träffa alla i Karlstad och här hemma.
Vår
SATC 2
Resa
Sommar
Festival
Massa annat skoj

Får längta och hoppas:)

Take Care




Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja bloggen är enda försäljningskanalen jag har just nu, funkar fint. Bara att maila mig vid intresse.

TAvlorna ligger mellan 400-1500:- just nu .

2010-03-24 @ 12:52:32
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: lina

hej snutt



Thih jo jag har typ haft den i en månad nu (a) lite sen på att börja blogga men jag försöker inte ås duktig haha ;P ja va roligt viste inte att du heller bloggade :) nu ska jag börja läsa din med <3

2010-03-24 @ 22:07:52
URL: http://chinaroses.blogg.se/
Postat av: sofi

jo, jag kan tänka mig det - att det tar tid. du får försöka hitta på saker att underhålla dig med så går tiden kanske liiite fortare i alla fall :)

och london är verkligen fint! jag hade ju aldrig varit här förut, så åkte hit lite utan att veta vad jag gjorde nästan, men jag gillar det! lite konstigt att börja få en vardag här bara, det känns bra :) puss!

2010-03-27 @ 12:23:10
URL: http://sofiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0