Lördag

Idag har det inte hänt speciellt mycket, men lite:)
Blev en promenad på isen i det vackra vädret med mamma och Alice.
Resten av dagen har det varit plugg, plugg och plugg tills det blev en premenad till med samma sällskap.
Till lunch blev det salladen från igår och den var lika god idag:)
Så den måste ni ju bara prova:)
Mirjas goda sallad:
baby tomater
avokado
lufttorkad skinka
cevre ost
ruccola
couscous kokad med grönsaksbuljong
cashewnötter
Toppat med italiensk vinägrett!
Smaskens!!!;P
Nu blir det snart en kväll i soffan och imorgon blir det plugg igen!!!
Ha det toppen:)
Take Care

Kommentarer
Postat av: judith levin

sv.

Ja, visst är det ett bra ställe, så himla gott!!

Igår köpte jag inte så mycket för jag var där förra veckan och gjorde av med min lön haha ;) så blev bara småsaker idag. Men nästa gång jag shoppar ska jag lägga upp och visa er om du vill:)

Puss fina!

2011-04-09 @ 08:40:59
URL: http://judithlilevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0