Fortsättning LA, som gäst Yorba Linda

Då började min semester hos mina två amerikanska familjer.
Debbie som jag bodde hos i Yorba Linda har jag inte sett på ca 14 år så det var väldigt kul och snällt av henne och hennes familj att låta mig bo där under min vistelse.

Under veckan i Yorba Linda gjorde jag en massa skoj:
*Disneyland med Debbie och Soffi helt magiskt.
*Satt barnvakt åt Debbies systers barnbarn som var så söta.
*Var på shoppingtur på Fashion Island med Debbie och shoppingtur i Long Beach med Soffi.
*Pizzabak och biljardkväll med alla sköna grannarna.
*Födelsedagskalas för Nicks bror Domeniq med Italiensk mat och Cupcakes.
*Min första underbara pedikyr med Soffi.
*Lekte med Soffi´s hund Johnny i hundparken. 
*Lunchade på Mimi`s Cafe, In N Out Burger.
*Ashley tog med mig på sitt favorit uteställe och på Pink Berry smakade jag hennes favorit Frozen Yogurt med massa Cranberries:)
*Tittade på Debbis alla filmfavoriter.
*Umgicks med Lola och Frank.
*Kollade in all juldekoration på Roger´s Garden med Debbie.
*Åkte runt med Jacovelli och kollade in alla mäktiga juldekorationer som grannarna hade dekorerat sina hus med.
*Var på en Mexicansk restaurang och åt god mat med båda familjerna.
Så var tyvärr min vecka med mina amerikanska familjer slut och jag skulle fortsätta resan till Sara i New York

 

Fashion Island med Debbie

Disneyland med Soffi och Debbie:)

Cupcake på Nicks brors födelsedag:)

Debbie, Nick och Ashley

Steve, Jag och Soffi

Pizzakväll med grannarna:)

Frank och Lola:)

Johnny

 

Vidare till NY...

 


Kommentarer
Postat av: Debbie

Aaahhh Mirja,those are wonderful pictures. Loved looking at them. I will keep them to show Nick & Ashley. Thanks for including us on your adventure to the US. I will always remember the fun times we had. Love you!! American-Mom..Debbie :)

2011-02-07 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0