Tillbaka i Sverige med jul, nyår och lite till

Nu har jag snart varit hemma i en månad och då har jag

Jobbat

Haft minijulafton i Karlstad med Tjejgänget på Tempel

Firat Charlotte med utgång på Bmb

Firat jul hos mamma och pappa med massa fina presenter, pengar, p-kort på massage, smycken, pyjamas, p-kort på tidningspren., mm.

Utgång med Carolina och hennes vänner på juldagen

Firat pappas födelsedag

Jobbat igen

Varit i Karlstad och shoppat lite, kollat halsen men fortfarande inget svar…

Firat nyår i Karlstad med Madde och Lina, super mysigt med god tre rätters, Fördrink, Roliga lekar som Femkamp, Champagne, mycket trevligt sällskap och lite raketer. Så det var verkligen en lyckad kväll:)

 

 

 

 

Denna vecka har jag träffat Madde en sväng när hon var hemma ifrån Stockholm, så hon fick äntligen sin studentpresent, bättre sent än aldrig;)

Blåbärs pajen var dock inte lika god…

Igår träffade jag Anna en sväng på Nordells för en fika, kändes som om vi borde göra det oftare med tanke på vad mycket vi hade att prata om

Så det kanske blir den utgång till helgen, vem vet;)

Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Bayan en sväng

Fredag ska jag inviga mitt nya badhuskort och träffa Mirja. Är även lite sugen på att gå på After Work men får se om jag får med mig någon.

Helgen vet jag inte riktigt vad jag tänker hitta på, kanske åka skidor eller läsa lite i mina Marknadsföringsböcker. Nått hittar jag nog på;)

 

Nästa vecka ska jag iväg på tjejkväll till Emma på onsdag så det ska bli väldigt skoj, kul med någon kreativ som fixar sånt. Man borde göra sånt oftare.

 

Tack Care hoppas ni får lite att läsa nu i snöyran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0